dimecres, 24 de març del 2010

Roma (II)

Dia 5: Dimecres, 24 de març

Avui, després d'esmorzar farem la visita a la Ciutat del Vaticà. No podem evitar la tradicional cua però és una visita inolvidable.

Els museus vaticans contenen peces d'una importància cabdal de l'art i de la cultura, distribuïdes entre les seves nombroses sales. Imprescindible la visita a la Capilla Sixtina i a les seves pintures.

L'entrada a la Basílica de Sant Pere, amb les tombes i criptes papals i les columnes de l'altar Major, així com la visió de la Plaça i la pujada a la cúpula, opcional, ens entretenen tot el matí i, encara no hi ha temps suficient.

A la tarda, passem per davant del castelo de Sant Angelo. Tornem a la Piazza Navona i a la Fontana de Trevi i ens reunim per anar a sopar a les 21.00 al restaurant Archi Romani, Via Goito, 25.

Després de sopar, a descansar i a preparar les maletes ja que dijous, 25 de març, hem de deixar l'hotel al matí i anar a fer les últimes visites a Roma. A la tarda hem d'embarcar al port de Civitavecchia, amb destinació a Sant Feliu per tornar a casa.

1. Teniu raó. Estem esperant a tornar de vacances per a fer una recopilació de les fotos de la segona part del viatge; és a dir, des de l'estada a Roma. No hi havia possibilitat d'enviar-les per dificultats de connexió.